wtorek, 25 czerwca 2013

Rozdział 9

Nie no kurde.
-Więc... To był Olek-jakoś zaczęłam.
-No dobrze, ale gdzie ty byłaś cały dzień?-zapytała mama lekko uspokojona.Oh, fuck.Nie no, serio?!
-Yyyy...Byłam z Olkiem u jego kolegów-odpowiedziałam bez namysłu.Tak, tak Andżelika.Zaraz się ciebie zapyta kim są ci jego "koledzy" i co z nimi tam robiłam (tylko plisss bez skojarzeń :p).Puknij się w głowę pani debil!
-No dobrze, ale co z nimi robiłaś?-stajesz się zbyt przewidywalna mamo -.-
-Rozmawialiśmy.
-O czym?
-Mamo, a o czym można rozmawiać?
-Wiesz, jest dużo różnych tematów do rozmów.
-Rozmawialiśmy o muzyce-nie no, serio?!!!!Naprawdę myślenie jest takie trudne?!Mama się wraca do kuchi, czyli zdałam test.

***

-I'm sorry that I-zaczęła Aurelka.Miała fiubździu na temat Afromental.Nie mam zamiaru jej mówić, że znam ich osobiście.Rzuciła by się na mnie, jak rozwścieczony orangutan O_o Może kiedyś jej powiem, w każdym bądź razie nie teraz.
-Iiiiiiiiiii-wydarła się moja siostra.Ciekawe co tym razem...
-Czego się drzesz?!-wpadłam do jej pokoju.
-Afromental gra koncert w tą sobotę-wypiszczała wpatrzona w monitor.Mam pomysła...Hłe,hłe,hłe :d
-Mamo mogę iść?-powiedziała Aurelka.Teraz dopiero się zoriętowałam, że za mną stoi moja rodzicielka.
-Pod warunkiem, że Andżelika z tobą pójdzie-zwróciła się do mnie.Ukrywałam zaciesz, że zrobię chłopakom niespodziankę.
-No dobra...-powiedziałam ociężale.
-Tak,tak TAK!!!-zaczęła krzyczeć Młoda.Co jak co, ale drzeć gębę to ona umiała.
-Mam bilet na Green Day'a w Łodzi-szepnęła mi na ucho mama.JEST xDD A więc wracając do tego co wcześniej już mówiłam: Mam pomysła :p Na koncert przyjdę dosyć wcześnie z siostrą, aby zająć dobre miejsca.Kiedy koncert się zacznie...Już widzę miny chłopaków xd Będzie ubaw po pachy :) Ale wait,wait,wait...Ta sobota...The fuck, dziś jest piątek -.-
-A o której zaczyna się kocert?-zapytałam.
-O 20.
-Spoko.
Teraz dopiero przykuły moją uwagę ściany poobklejane plakatami Barona.Muszę mu to powoiedzieć :pp
-Zobaczę Barona na żywo-rozmarzyła się.-A ty?
-Co ja?
-Cieszysz się, że zobaczysz ich n a   ż y w o?-zaznaczyła dwa ostatnie słowa.Co prawda widziałam ich już na żywo, ale w programie.A właśnie, odpadłam z programu; byli inni, lepsi.
-Sama nie wiem-odpowiedziałam wbrew prawdzie.Już niemogłam się doczekać jutrzejszego spotkania.

***

-O mój  Panie-przeciągnęłam się ociężale.-12 : 30 i 7 nieodebranych połączeń od Barona.Chwileczkę, skąd on ma mój numer?Letta i Anka...
-Halo?-odebrałam.
-Nie obudziłem ciebie?-zapytał zmartwiony Alek.Fajnie jest mieć osobę, która tak o was dba.Zwłaszcza jeśli ta osoba jest pułci przeciwnej :p
-Nie no co ty.
-Chciałem się spytać czy coś dzisiaj szczególnego robisz.
-Mam opiekować się siostrą.Mój etat opiekunki zaczyna się o 20.
-A masz coś zaplanowanego na 15?
-Raczej nie-pamiętacie co ostatnio z takiego wywiady wyszło?
-To o 3 bądź gotowa.Mam surprise'a.
-No dobra-rozłączyłam się.
Chciało mi się krzyczeć i śmiać.Jeśli surprise'em można nazwać "wycieczkę" (tak, właśnie tą "wycieczkę" mam na myśli :) ) to chyba będzie fajnie :3 Ciekawe co tym razem namyślił nasz kolega muzyk.

***

Jest jakaś 14. Okazało się, że mama pojechała do koleżanki czyli jutro nie będzie wymyślania na bierząco.
Ubrałam czarną sukienkę.Była za kolano i taka "rozczapierzona" :D Kiedy miałam wyjść z domu, aby poczekać na Barona przed drzwiami; on już tam stał.
-Hej-powiedzieliśmy w tym samym czasie i przytuliliśmy się.
-Więc, co dzisiaj robimy?-zapytałam w drodze do auta.
-Mówiłem, że niespodzianka-zaśmiał się.
-Już się boje-mruknęłam wesoło.

***

Zatrzymaliśmy się nad Wisłą-miejscem gdzie pierwszy raz się pocałowaliśmy.Od razu przyszły wspomnienia tamtego popołudnia.
-Poznajesz to miejsce?-zapytał.
-Aż za bardzo.
Ku mojemu zdziwieniu poszliśmy dalej, w głąb lasu.Od razu znaleźliśmy ścieżkę i podążaliśmy jej tropem.Po krótkim spacerku znaleźliśmy polankę.Na jej (coś około =p) środku leżał koc i koszyk.Już chyba wiem co się tutaj odpie*dziela.PIKNIK!!! xDD

***

Wygłupialiśmy się,śmialiśmy i Bóg sam jeden wie co jeszcze.W pewnym momencie (nie wiem jak to się stało, ale jakoś musiało o.O) leżeliśmy na sobie, patrzeliśmy w oczy.Ta chwila była niezwykła.Powoli,powolutku z zblirzaliśmy nasze twarze do siebie.Stykając się nosami obydwoje ze śmiechem w oczach pocałowaliśmy się.Nie wiem ile minęło.Dzień,tydzień, a może dwa?Ta chwila mogłaby trwać wiecznie.

***

-Młoda, gotowa jesteś?!-krzyknęłam.
-Jeszcze sekundkę!-zawołała w odpowiedzi.
-Tylko, że ta sekundka trwa dobre 20 minut!Jest 19 : 30!-wrzasnęłam, po czym Aurelka wyskoczyła w łazienki.Zaraz po tem ja się przebrałam i poszłam do garażu, gdzie czekała już moja siostra.Wsiadłyśmy na mój motor i ryszyłyśmy w drogę.

***

-Aaaaaa!!!-wrzeszczała Młoda, kiedy chłopacy wyszli na scenę.Aurelka była wpatrzona w Barona jak w obraz Davinchi'jego.Jednak największe bagno było kiedy chłopacy zauważyli moją osobę.
-O fuck-powiedziałam do siebie, po czym Tomson (pewnie chciał mi dokoać -.-) zaprosił mnie na scenę.
-Zaszlachtuję, zasztyletuje, zakopie, odkopie i tak z 1000 razy, aż mi się znudzi-powiedziałam mijając mojego oprawcę.Tomek doskonale wiedział, że występy publiczne stwarzały dla mnie problem, duży problem.
Nim się zoriętowałam rozbrzmiały pierwsze dźwięki To The End...

16 komentarzy:

  1. Super, nie mogę się doczekać następnego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaje, zaje, zajebisteeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy nastepny ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę tylko zdradzić, że w następnym rozdziale pojawi się gra w Killera xD

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham tego bloga ! :D nie mogę przestać się śmiać xd kiedy nowy rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy kolejny?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajebisty.. *-* Kiedy kolejny.? ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny <3 czekamy na kolejny ! Zapraszamy na :
    http://afro-mental-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. już minął ponad miesiąc. zamierasz jeszcze w ogóle to pisać ? bo nie wiadomo, czy czekać.

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałam zadać to samo pytanie co allie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :'( To jest mój ulubiony blog a już tak dawno Panna Hex nic nie dodawała :(

      Usuń
  11. Nominuję cię do Liebster Award :). Szczegóły na moim blogu: http://afroomental-to-co-kocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominuję cię do Liebster Award :) Szczegóły : http://afroostorry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominuje cię do Liebster Award
    Szczegóły:http://afroluskoweopowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochani!Blog nawet nie jest w połowie, a co dopiero koniec.Naprawdę przepraszam, że nie wstawiałam, ale miałam mało czasu.Obiecuje, że rozdział będzie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. to kiedy bedzie nastepny

    OdpowiedzUsuń